niedziela, 6 grudnia 2015

Bytomski jarmark staroci

 W Bytomiu raz w miesiącu organizowany jest jarmark/ pchli targ/ targ staroci, jak zwał tak zwał. Można znaleźć tam wszystko jak to zwykle bywa w takich miejscach. Oceniam go pozytywnie pod względem prezentowanych zasobów handlowych;) Bardzo różnorodnie, łączna powierzchnia straganów ogromna, wybór duży, ceny nie za wysokie. Acha i wstęp darmowy jakby kto pytał.



Zakupiłam 2 ramki i 2 buteleczki apteczne. Ramki posłużą do stworzenia galerii ściennej w dużym pokoju a buteleczki dawno za mną chodziły i choć planowałam umieścić je w łazience to chyba nie prędko doczekam się jej remontu więc będą musiały znaleźć inne zastosowanie. Zdjęć na samym targu wiele nie porobiłam bo jako nowicjusz głupio mi było się tam tak panoszyć, nie wiedziałam jakie będą reakcje czujnych sprzedawców;)





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz